søndag 25. november 2007

Endelig helg..

Endelig helg etter en uke med skole og jobb. Deilig. ;-) Idag har jeg faktisk ryddet i klesskapet mitt og ellers på rommet. Også har jeg stripet håret, noe som ble alt annet enn hva jeg hadde forventet. Men fyrer på med farge shampoo, så ordner det seg forhåpentligvis. :-) Jeg finner ikke Uggs i min str noen steder.. Nedsig. Det skulle liksom være vinterskoene i år.. Men men. Nå er det ikke lenge til jul. Bare en uke til første søndag i advendt!.. Skal si tiden flyr. Må snart begynne å tenke på julegaver. Alltid noen som er umulig å finne noe til. Skjønner ikke at det går. Jeg har alltid en hel liste full liksom. ;-P Imorgen skal jeg ha familiebesøk i forbindelse med bursdagen min som var i forrige uke. Blir bare mamma siden da, og Peter. ;-) Blir nok kos det. :-)

Ingen kommentarer: