søndag 13. juli 2008

Mas mas mas

Huff og huff. På torsdag var jeg innom inntakskontoret for å ordne på skolesøknaden min, men var for sen.. Jeg søkte Årstad som 1. valg, og kom inn der. Kjedelig for meg, for jeg angrer jo såklart! Så jeg må ordne søknaden min til Tertnes igjen. Igår jobbet jeg i 9 timer, og etter jobb hentet Peter meg i firmabilen han har fått lånt seg, men så hentet vi heller Mazdaen og kjørte ut til meg. Vi handlet og leide film, så det ble Fajitas og film på oss. :-) Peter overnattet, og jeg skulle jo selvfølgelig på jobb idag også, så jeg måtte ta halv 9 bussen. 8 timer på jobb, hvor 3 av dem utspilte seg i by'n for å reklamere vilt for Baluba. Etter jobb bar det hjemover, jeg slappet litt av og var med Ina'en. Vi tok turen bort til Tina for å si God tur etc etc, for hun reiser nemlig til Statene i natt!! Og der blir hun i en heeeel måned. Suss og gode ønsker til Tina, og husk å ta bilde av Britney Spears for meg!!! ;-D

Ingen kommentarer: