mandag 25. august 2008

Lønning.

Er det ikke en herlig følelse den dagen du får lønn? (Eller stipend, trygd osv.) Penger på konto = GLEDE! Jeg ser det hos andre også, spesielt hos mamma; den dagen hun får lønning er hun skikkelig spandabel. Sånn er den materielle verden, og helt ærlig; det gjør meg ingen verdens ting!

Idag fikk jeg altså lønning. Ikke så masse denne gangen, men litt. Den lønningen jeg gleder meg til kommer ikke før på fredag. :-) Også tror du ikke jeg fikk stipend på lørdag da? Kl TO MINUTTER over seks, med andre ord: 2 minutter etter at ølsalget stengte. Men en fin lørdag ble det likevel. :-)

Idag fikk vi lov å gå på senteret i Produktdesign timene for å finne mange variasjoner av en bestemt gjenstand. Jeg valgte sko, og endte dermed med at jeg kjøpte meg et par med sko. :-) (Fargen er slik som på det siste bildet. Vet ikke hvorfor det ble så rar farge på det bildet hvor jeg har dem på.) Jeg kjøpte også en "casual" bukse fra Gina Tricot. Idag fikk vi også dataene våre igjen fra skolen. Endelig!! :-D Så nå kommer det til å bli mer "regelmessig" blogging. :-) Håper alle har hatt en fin dag.

Love C.

Ingen kommentarer: