søndag 31. august 2008

Lørdagskos.










Igår var jeg skikkelig husmor. Kom ned til Dan ens ærend for å mekke mat til han og Peter, før jeg gikk å handlet inn mat og diverse til kvelden ahead. Miriam kom etter mye om og men å hentet oss på terminalen, så gikk vi hjem der. Vi måtte hente Andreas, fordi luringen hadde glemt busskortet og mistet bussen. Da klokken ble elleve begynte jeg å lage Nachos, mens de andre catchet opp. :-) Maten ble vellykket (!!), og vi satt å preiket og lo hele kvelden.
Men kvelden ble ikke fullkommen før Andreas kjørte rekedansen på stuegulvet. SUPERT! Dette måtte jo jeg også prøve. For å utføre rekedansen må du rett å slett ligge deg i halvveis fosterstilling på gulvet, ha hendene oppunder haken og smile så mye du kan, før du får en slags "krampe". Er det slik dere også oppfatter reker?
Kvelden var hvertfall helt knall, og en stor takk til Ingrid som hentet oss gratis. :-* Gleder meg til neste gang. :-D

Love C.

3 kommentarer:

Tanita sa...

ser ut som du har kost deg :) kjøpt samme kamera som meg og faktisk ;)

Cecilie Amabel sa...

Ja, var en knall helg. :-) Har jeg det ja. Elsker det så langt. :-) Håper det forblir slik. :-D

Cecilie Amabel sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.