onsdag 27. august 2008

NYTT KAMERA!



= STRESS! Først var vi på Elkjøp, så Expert fordi jeg ikke kunne bestemme meg for hvilken av Exilim modellene jeg ville ha. Så bestemte jeg meg for å kjøpe Casio Exilim Ex-S10 med 10 megapixel, 2,7" skjerm og 3 x optisk zoom med bildestabilisering. Forresten også kåret til Best i Test Digital foto 2008.


Men så skulle vi betale, så ble det "avvist" på bankterminalen. Og jeg tenkte: "Hva faen??" Jeg vet jo at jeg har penger, ikke sant. Så viste det seg slik at jeg hadde brukt opp den dumme "grensen" for pengebruk i butikker som ligger på 5000 i uken på Visa Electron. Så jeg måtte dermed å ta ut penger. Og dumme meg tenkte ikke på at maks grense i uken på Visa Electron i minibank er 1000 kr. Så jeg kom med 1000 kr, så fikk Expert mannen de pengene, og sa: Du kan betale de resterende 1700 på nettbank. Ok, tenkte jeg, og gikk hjem å betalte. Så kjørte pappa meg ned til Expert igjen, og de sa at de ikke får sett om jeg har betalt før om leeeenge. Og jeg har ikke printer som er intakt, så kunne ikke ta med kvittering heller. Åååå, blir helt stresset. For kameraet er såå fint, og jeg gleder meg masse til å ta bilder med det. Men regner med å få printet ut kvittering fra nettbanken imorgen, å hentet kameraet. :-)


OG EN TING TIL; Pappa sa at jeg var dum som hadde kjøpt forsikring på kameraet gjennom Expert, for det har seg nemlig slik at innbo forsikringen dekker det. Så jeg har faktisk forsikring dobbelt opp! Visste dere det? Nå gjør dere, så ikke gjør samme tabben som meg.
Love C.

Ingen kommentarer: