onsdag 20. august 2008

Og vi er i gang.


Vi er nå offisielt igang med skolen igjen, selvom vi ennå ikke er begynt å jobbe. Ting tar tid, og når jeg sier ting, mener jeg utstyret vårt som kommer imorgen, og dataen som de av en eller annen idiotisk grunn forsatt oppbevarer på administrasjonsfløyen bare for gøy. Jeg kjøpte meg nye sko på tilbud på Din sko idag. Jeg likte de veldig godt, og til halv pris. :-) Jeg skal kjøpe meg en matchende veske når lønningen kommer. Jeg har sett noen fine på Bianco, Lindex, H&M, også til en rimelig pris. :-) Mandag og tirsdag var det som kjent skolestarts-arrangement i by'n, og igår var jeg i byen med Jørgen og Andreas. Vi gikk litt rundt, traff Selliah, og var på Burger King. Veldig koselig. :-) Idag skal jeg bare være litt med Christine, før jeg skal utover til Peter for å overnatte. Imorgen skal vi på Studenthuset med klassen for å "observere" interiør- og eksteriøret. Så får vi utstyret vårt, også skal vi hjem. :-D Deilige dager!
Sjekk ut Asos.com alle sammen!!!!!

Love C.

Ingen kommentarer: