onsdag 27. august 2008

Sko prosjekt.

Ja, tenke seg til. -Sko prosjekt på interiørlinjen. Vel, altså saken er den at i Produktdesign timene fikk jeg som jeg sa tidligere gå på senteret å finne forskjellige variasjoner innenfor en bestemt gjenstand. Og jeg valgte sko. Men jeg bestemte meg for å bruke tiden på å shoppe litt, og tok heller bilder av noen variasjoner jeg har selv. Så for å si det sånn; JA, jeg er variert. :-) Lurer virkelig på hva vi skal gjøre videre med dette "prosjektet". :-)

Liten oppsummering på min dag hittil: Idag fikk vi gå klokken 11 fra skolen etter litt arbeidstegning av hus. Jeg gikk så på senteret å kjøpte hot, nytt undertøy, også hjem til Peter. Når han kommer hjem skal vi på elkjøp for å kjøpe kamera. Gleder meg masse. :-) Og imorgen er det gym. Blæ.


Love C.























Ingen kommentarer: