torsdag 25. september 2008

Høstferie og planning av Stockholm-tur

Har vært lite med hverdagsbilder på bloggen her, ser jeg. Og ikke det at jeg har tatt så mange, men. Idag er det torsdag, og inatt overnattet Peter hos meg. På vei til bussen så jeg noe pittelite noe løpe over veien ca 3 meter foran meg, og jeg sprintet ned for å se. En liten mus! Jeg klarte SELVFØLGELIG å få et lite bilde. :-)Idag løp vi 3000 meteren på skolen, og NEI, jeg vil ikke si tiden min! Når timene begynte fant vi fort ut at vår kjære medelev Daniela, ikke hadde klart å gjøre ferdig programmet for vår klassetur som vi skulle levere inn til rektor for godkjenning. Frist: Idag! Det endte med at innleveringsoppgaven av Arbeidsrommet vi skulle innrede måtte vike, for her måtte Birgitte og meg fikse det hun skulle gjort på over en måned, på TO timer.

Vi satt på Olympiatoppen-rommet på administrasjonsfløyen på skolen, og så og si voldtok telefonen. Vi fant fort ut at telefonen der ikke kan brukes til utenlandske numre. (Stort problem, i og med at vi skulle ringe svenske hoteller og togselskaper.) MEN, 1881 kom til redningen, eller 1882 som har ansvar for utland. De oversatt oss til alle hoteller og togselskaper. Tusen takk! (Og unnskyld til Tertnes vgs, som mest sannsynlig får en ganske så heftig telefonregning. Men også til dere: Tusen takk!)
Vi satt der i 3 timer og ringte non-stop til hotel og tog. Jeg fikk testet mine språkkunnskaper innenfor både engelsk, norsk og svensk. MEN, vi ordnet det. :-) Så håper på Stockholm-tur i FEBRUARY!

Etter skolen gikk jeg opp til Peter, og her har jeg sittet å sett på How I met your Mother, min nye ynglingsserie. Uheldigvis for meg at surfthechannel skal stenges, men heldigvis har jeg sett alle episodene som er der. Uheldigvis har de ikke alle. I høstferien skal jeg på hyttetur. :-)

Hva skal dere i høstferien? :-D
Jeg har spist nugatti. TAKE IT EASY!

Og mamma har fått litt lønnsforhøyelse. Og jeg er glad. :-)

2 kommentarer:

Birgitte Isabelle sa...

ble en fin 1000-lapp på skolen det ja!:D

Cecilie Amabel sa...

Det kan du si.. :-P