mandag 29. september 2008

Jobb jobb jobb.

Nå nærmer klokken seg 15, og jeg har relativt vondt i ryggen av å ha lagt i sengen siden klokken 1 inatt. Nå har jeg vært våken siden klokken 12 og kost meg med serien min. you know; How I met your mother. Jeg er kommet til det punkt at jeg kun få se en episode i uken, etter USA sin rytme. Hver mandag slippes en ny episode ut på Surf, og idag er dagen. Heldige meg etter jobb idag. :-) Nå må jeg stelle meg før jeg skal jobbe i 5 timer på Baluba. MONEY MONEY MONEY! Men så har jeg fri frem til lørdag, så det er herlig. :-)

Er dere av de uheldige som må jobbe hele ferien?

Og forresten, kjære lesere. På Gratisklader.se samler du poeng og får GRATIS KLÆR fra H&M, Gina Tricot eller JC! 400 poeng tilsvarer et gavekort på 150 kroner. Bruk min link (så får jeg poeng i samme slengen) og bli medlem idag! Hva har du å tape?

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=24600

3 kommentarer:

Christine sa...

Nei, men jeg er en av de uheldige som ikke finner noen jobber jeg vil ha :-(

Anonym sa...

heei:D det står på den linken at viss men erfra et ant land en sverige må man kontakte de kossen gjorde du det ?
Klem michelle.

Cecilie Amabel sa...

Jeg registrerte meg med 11351 Stockholm, så sendte jeg en mail til: support@gratisklader.se , og forklarte at jeg er fra Norge, og hva mitt postnummer og poststed egentlig er. :-) Så fikset de. :-)