onsdag 15. oktober 2008

Chailatte? - Nei takk!

Igår tok jeg meg tid til å lage en Chailatte. Jeg var skikkelig overbevist om at denne kom jeg til å like, men huff. Enten er dette ikke noe for meg, eller så er det noe gale med teen. (Jeg lagde med teposer, "oppskriften" var med "løs" te.) Jeg har bestemt meg for å prøve den på en kafè før jeg gjør en endelig avgjørelse, så jeg får komme med en ny tilbakemelding på bloggen da. :-) Om noen andre er interessert i prøve en Chailatte, gå inn på Marie Amanda sin blogg, å se innlegget; "Chailatte for dummies", her er det en film av hvordan hun lager sin Chailatte. Chai te kan kjøpes på helsekosten. :-)
Idag skulle jeg egentlig på kafè med Birgitte å drikke kaffe, før en halvtime med sol og litt shopping, men hun ligger desverre hjemme med magesmerter. Så da blir det kun sol og sko på meg. :-) Jeg har forresten bestemt meg for å gå for de høye svarte støvelettene. Legger ut bilde når de er kjøpt. :-)