tirsdag 14. oktober 2008

Drømmeland

Det er tirsdag, og idag forsov jeg meg en time. Men deilig med søvn, selvom jeg hadde en ekkel drøm. Jeg drømte at Peter reiste til syden helt uten videre, også var han vekke på bursdagen min. Ikke nok med det, men mamma og mormor hadde reist vekk også. Så jeg var mer eller mindre alene. Heldigvis var det bare en drøm. :-) Nå sitter jeg på skolen og skal snart fremføre en utstillingsoppgave. Meg og Birgitte skulle lukte litt uskyldig på hennes nye Herbal Essences shampoo og balsam, og som alltid fikk jeg en solid klyse med balsam i nesen! Jeg er en luring! Kanskje noen hørte det, men idag kom hvertfall Peter på radio1 på Luringen! Jeg har skrevet i et tidligere innlegg at jeg skulle lure han med at damen som han såvidt kjørte i skulle ringe han å skremme han litt. Jeg skal legge ut link til lydklippet så fort det er lagt ut på nettet. :-) Idag er dagen som jeg som vanlig skal se de nye episodene av seriene mine, og hvis jeg er så heldig at stipendet kommer idag, tenker jeg å ta en meg-selv-dag i samme slengen, med ansikt- og hårmaske, fotbad osv. Nå er det for øvrig kun 1 1/2 uke til lønningen kommer, og her er noe av det jeg skal investere i:
Sorte votter og skjerf fra H&M.
"UGGs" fra Gojane.com
Chinos
Sort veske fra Bianco
Sort shorts fra Gojane.com
Malm kommode fra IKEA.
Har dere noen planer for shopping-items? :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Når jeg leser slike innlegg som dette, får jeg virkelig lyst på en jobb og tjene litt cash..

Cecilie Amabel sa...

Det kan jeg tenke meg. :-) Tenkte på hva du kom til å si til dette lønns-relaterte innlegget. :-P