fredag 17. oktober 2008

Juleønsker

Hvert år begynner min gaveplanlegging i midten av september. I år aner jeg ikke hva jeg skal kjøpe til verken Peter eller annet, men til mor skal jeg imidlertid kjøpe middagstallerkner som matcher frokost tallerkenene våre. Og kanskje hun skal få noe annet søtt. Pappa har jeg ingen aning om, mine søstre er like lett å kjøpe til hvert år, så midt oppi mitt helt egne julegavestyr, fant jeg ut jeg heller skal lage min ønskeliste dette året. Til jul står dette øverst på min ønskeliste:
- Ilse Jacobsen gummistøvler
- Treningstøy
- Klokke (Hvit metallreim)
- Tivoli radio (eik)
- Guitar Hero
- Gavekort (Vero Moda, Gina Tricot, Styvis, Make up store, BILLETTSERVICE!)

Hva ønsker du deg til jul?

14 kommentarer:

Anonym sa...

Gummistøvler?

Anonym sa...

Ilse Jacobsen støvler er kanon! Ønsker meg det jeg også..

Cecilie Amabel sa...

Ja, sånne som moren til Ina har, du vet. :-) Kjempegode. :-)

Anonym sa...

God eller ei, klarer ikke finne "de fine" med å gå i slike. Men men, smak og behag selvfølgelig!

Cecilie Amabel sa...

Jo, de er jo helt herlig med en ullstrømpebukse, noen knestrømper og en god kåpe. :-)

Cecilie Amabel sa...

gidd å herm etter min ønskeliste da!:O =P

Birgitte Isabelle sa...

du var vist innlogget på pcn min!:) men du skjønnte vell sikkert at det var meg!:P =D

Birgitte Isabelle sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Cecilie Amabel sa...

Haha, har ikke hermet, det bare kommer naturlig for meg. :-)

Anonym sa...

Haha! Er vi vanskelige?

Du kan jo bare spørre oss, NÅR du kommer.. [ :

Cecilie Amabel sa...

Jeg sa dere var lette!! :-D

Anonym sa...

Trodde det var ironi jeg. Men hva pleier du å kjøpe?

Cecilie Amabel sa...

Vet ikke. Klær/gavekort til deg, og toys til kidsa. :-D

Anonym sa...

Du må jo ikke si det. Gledesdreper -.-