onsdag 29. oktober 2008

Stressfaktor

Nå er endelig kommoden kjøpt. Det å innstallere den får heller vente. Tror jeg røk noe i armen når jeg bar den opp 3 trapper. Stressfaktor, kan en si. Ellers ventet det hele TO overraskelser for meg når jeg kom hjem; Dvergsokkene mine er finito og jeg har fått hentelapp på buksen og knestrømpene mine fra H&M. Desverre for meg er jeg low on cash dollars. Plutselig er kontoen mer eller mindre tom..?

Jeg har også lovet meg selv å spare 1000 kr hver måned frem til sommeren. Ingen vei utenom! Og fant ut til min glede at i januar får vi dobbelt så masse i stipend. Jeg har tydeligvis supergod karma. Imorgen er det OD dag, å jeg skal vaske huset for å skaffe cash til et barnehjem i Brasil. (Er ikke rart karmaen er på topp!!) Gleder meg hvertfall til å sove lenge. :-) I neste uke skal jeg være med på Yrkeslabyrinten i Vestlandshallen, der skal meg, Birgitte, Daniela og Charlotte stå å innføre ungdomsskole elever i Design og Håndverk/Interiør og utstillingsdesign. Med andre ord: En halv dag fri fra skolen. Heia meg!! :-D Nå tenkte jeg at jeg skulle se de nye episodene av Two and a half men og How I met your mother på Surf, men de er ikke lagt ut ennå(?!), det er onsdag, og de er 2 days late! Derfor skal jeg finne et nytt program å drikke smoothie.

Ønsk meg lykke til med økonomien!
Vintage - B'gitt.

Dverg-sokkene mine.

Ingen kommentarer: