tirsdag 28. oktober 2008

Updates

Tirsdagsmorgen, og jeg er kjempe trøtt. Igår var det superkø på vei til skolen fra byn. Det tok faktisk en time fra byn til Tertnes! Etter skolen igår var jeg på jobb i 5 timer, så var ganske sliten når jeg kom hjem. Idag derimot skal jeg treffe Miriam, endelig! Er kjempe lenge siden jeg har sett hun, og gleder meg masse til å oppdateres på alle mulige fronter! Tenkte vi skulle på Kaffekverna også. :-) - Bilder kommer i kveld. Jeg har forresten tenkt litt på Fashion night og Hot 'n' Sweet party. Jeg har kjempe lyst å gå på begge deler, men har ikke hørt om så mange som skal på Fashion night. Skal du der?

Imorgen skal jeg mest sannsynlig få kjøpt kommode i eikefiner, så blir rommet mitt ryddig og fint, once again. På torsdag er det også OD dag, så da blir det ryddig og vasking av leiligheten for å anskaffe cash money til barn i Brasil. Med andre ord; torsdagens gode gjerning er i boks!
Gladnyhet til alle: I år er juleferien på hele 16 dager!!

Nå må jeg avbryte, for jeg må nemlig ut i kulden for å ta ut cash money til kantinemat. Satser på at 7eleven ikke svindler meg denne gangen!

Skal du på Fashion night og/eller Hot 'n' Sweet party?

9 kommentarer:

Anonym sa...

Heisann :D Jeg har nettopp bynt med blogg og jeg bare lurer på hvordan du kan legge til sånn at du kan gå innpå andre blogger fra din egen?

Cecilie Amabel sa...

Du trykker på utforming > legg til sideelement > også velger du sånn "link liste". :-)

Ine Kristin sa...

Ja, jeg tenkte meg faktisk på Hot 'n sweet party :-)
Det med fashion night. Jeg har null peiling på hva '' det er''. Alle prater om det, men jeg har ikke fått med meg noe.
Hvor er det, hvem arrangerer det? :-)

Cecilie Amabel sa...

Det er på Galleri Nygaten. Det er liksom "take off" for årets skoleball på en måte. Er på en måte ball, men med fashion som tema. men har du ikke billetter, kan det mer eller mindre gå i glemmeboken. Er svæært få igjen, i og med at det er neste torsdag. :-)

Anonym sa...

Cash money til barn i Brasil? Har du i det hele tatt fulgt med på OD i år du? :-P De skal faktisk gå til jenter i Bangladesh, for at de skal få en utdanning og ikke bli fødemaskiner i en alder av 12 år..

Anonym sa...

Ja, det var vi også. Våre penger går til flere studiesentre kalt Shonglap.

Anonym sa...

Takk:D la til deg jeg bloggen din er bra :D

Cecilie Amabel sa...

Vi har alternativ OD, og støtter et barnehjem i Brasil hvert år, som er "grunnlagt" av en norsk dame som heter Trine. :-)

Cecilie Amabel sa...

Takk, Michelle. Bloggen din var koselig. :-D