lørdag 4. juni 2011

EN VAKKER DAG

En vakker dag skal jeg tegne mitt eget hus. Jeg vet akkurat hvordan jeg vil ha det, og jeg skulle ønske jeg vant i lotto imorgen. Men virkeligheten sier man må begynne i det små - så en dag....

Jeg lengter etter voksenlivet for tiden. Skeptisk til dette med kids og sånn - de er søte altså, men får helt angst av å poppe de. Det jeg lengter etter atm er å kunne bygge mitt eget hus. Jeg har lenge sagt at jeg vil ha en enebolig i Morvik med verdens fineste sjøutsikt, og heldige Daniela har drømmen i sin hule hånd. Det er jo ikke å stikke under en stol at jeg er en smule misunnelig!

Mitt hus skal ha verdens største ego-sone. Soverom, walk-in-closet, bad som bare er vårt! Dette kan gjerne ligge i første etasje sammen med stue, kjøkken og vaskerom, så kan etasjen ovenpå være forbeholdt kidsa - om jeg gidder de da, riktignok.

Men i første omgang venter jeg på at noen i breimyra skal selge leiligheten sin - der kan man nemlig få ego-sone i terrasseblokk, and that m-m-m-makes me happy! Og da skal jeg anskaffe hund, for idag fikk jeg høre det jeg lenge har ventet på fra minkjære: "Du kan få maltepoo, men jeg gidd ikke å ta morgenturene".

Og med en liten tass som dette i hus, må jo nesten livet være fullkomment?!

2 kommentarer:

Miriam sa...

For et nydelig hus! Det er noe i den stilen jeg en gang skal ha :D Sveitserhus lignende hvertfall ! Hiii... <3

Cecilie Amabel sa...

Ja, sykt fint! Det er et ferdighus, men definitivt den stilen jeg vil bygge i:-):-)