lørdag 4. juni 2011

I´M BACK, DOLLS!

Det er mye frem og tilbake med meg i forhold til bloggen. Jeg prøver å begynne igjen gang på gang, men faller fort fra det. Atter en gang prøver jeg, denne gangen på ny platform.

Det er mye som skjer for tiden. Jeg har "eksamen" neste uke, på NKF-vis; mappeinnlevering. Det blir en satans uke, men så er det sommerferie. Jeg har store mål og forventninger for meg selv for neste år. Mer orden og punktlighet. Mer pågangsmot. Motivasjonen er det verste å miste.

Jeg har også fått ny jobb siden sist.Nå jobber jeg på Bergen Malingfabrikk, hvor jeg stortrives! Det er deilig å jobbe et sted som er relevant for utdanningen min. Endelig er jeg "hjemme".

Ellers satser jeg på å blogge mer om interiør, samt det samme gamle; hverdagen, kreativitet, min kjærlighet for sko og ikke minst London, og annet random. Når det er sagt; It´s good to be back! Wish me luck this time.

2 kommentarer:

Birgitte sa...

LIKE IT!! Morsomt og LITT deprimerende å se tilbake på gamle minner.. har jeg virkelig vært så tynn??! videregående gjorde meg ikke noe godt på NOEN som helst måte altså!!

Cecilie Amabel sa...

Hehehe! Ja, vil ikke slette de gamle innleggene selvom de er litt lame. Er så morsomt å se tilbake på! JA, samme sier jeg! Savner 2008-vekten, for å si det sånn!!!