torsdag 4. august 2011

JEG ER BLITT POET

En ny karriere, så lenge jeg er deppa?

Jeg har en tendens til å være svært poetisk og småklein når jeg er trist eller lei. Jeg var en killer med diktingen på ungdomsskolen, men etter Pete came along har det gått sønders med skrivingen. Da min søster flyttet på tirsdag, kicket derimot poeten i meg opp som lyn fra klar himmel. Resultat? Here goes:

Sisters forever
Once upon a time, you came into my life.
Now some time has passed, and your mom are my dads wife.
We´ve been together since the very beginning, you and I.
That´s why it is so hard for me to suddenly say goodbye.
A whole year ´till I get to see you again - while you live across the sea.
Through the years we´ve gotten so very close, and that´s why this is so hard for me.
Every wonderful childhood memory, you are by my side.
And when we next see each other my arms will be open wide.
I am so grateful for every memory - every laugh and every cry.
I am so lucky to have gotten an "extra sister", and that we will be sisters ´till we die.
We should really thank our parents, for "bringing us together".
You are the best sister I could ever ask for, and I will love you forever.

Enjoy the US, sis!

Ingen kommentarer: