onsdag 3. august 2011

MOR ANER INGENTING...

Jeg har i lengre tid planlagt en liten overraskelse til mor - nemlig å pusse opp stuen hennes mens hun er i syden. Nå er jeg ferdig!

Stuen vår har vært fylt med furumøbler så lenge jeg kan huske. Selve møblene er flotte, men furu er jo ikke akkurat pynt for øyet. Så uten noe videre konsultasjon med mor, dro vi frem malerkosten å hev oss rundt. Meningen var også at vi skulle tapetsere den ene veggen, men tiden rakk ikke til. Tapeten er i det minste innkjøpt og klar. Nå kommer mor hjem hvert øyeblikk, og hun aner ingenting!!! Jeg tror hun detter i bakken. Neida. ÆÆ! Kjempe spent på reaksjonen hennes!!

FØR:




ETTER:





4 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelig <3 Kan tenke Mor ble glad!! =D Det må ha vært den beste gaven og komme igjen til etter en deilig ferie i syden ;)
Du er kjempeflink <3

Miriam <3

Charlottes Verden sa...

Flink du e :) !

Tipper mor ble glad nå :D Hadde ihvertfall jeg blitt !

klem

Cecilie Amabel sa...

Mor ble i overkant fornøyd, både med stuen og sin datter! :) Hehe!

Christine sa...

Oooi se der ja! Det ble jo kjempe fint, kan tenke meg hun ble glad!! :)