mandag 8. august 2011

SCRAPBOOKING

Forleden dag var mor og meg på en luftetur med visakortet, hvor vi blant annet gikk amok på en hobbybutikk. Man blir jammen kreativ av nye saker..

Mor og jeg har holdt på med kortlaging i nærmere 6 år nå. Av og på riktignok. Scrapbookingen har jeg likevel holdt forholdsvis enkel - men ikke nå lenger. Etter vi svidde av tusenvis av kroner på Hobbykroken har jeg holdt på non-stop i min nye canvas-scrapbook fra Panduro. Den kan til og med males på coveret! Og silkebånd holder den sammen. Jeg elsker mitt nye album. Kjøpte to stk, just in case, og nå tror jeg at jeg har til circa 2015. YEY!

2010 fast-forward i mitt album:

















3 kommentarer:

Christine sa...

LikR at jeg er såpass aktiv på Russ'10 sidene :-D

Silje sa...

Flinka! :)

Cecilie Amabel sa...

Ja, du var linselus i russetiden, søtnos! <3