lørdag 17. september 2011

Current Wishlist

NÅ HAR JEG SNART BURSDAG!...

I år er jeg jubilant, og i den forbindelse at jeg faktisk begynner å bli voksen har jeg satt en del fornuftige ting på ønskelisten. Snart skal jeg ut i verden (les: leilighet på Flaktveit) på egenhånd, og da må man forberede seg. Gavekort på Kremmerhuset, IKEA etc er heller ikke å forakte.

Julen er også rett rundt hjørnet. Jeg har allerede begynt å kjøpe julegaver(!!!) og har resten planlagt. Med ny Canada Goose jakke, skal det også sies at jeg ser frem til minusgradene kicker inn.

4 kommentarer:

JAVIERA FRANCISCA SAAVEDRA sa...

Ååå, jeg ønsker meg også voksenting til jul! haha, synes det er kjempegøy å dra på ikea og åhlens osv og handle inn til leiligheten min. hihi :)

Birgitte sa...

Føler vi alltid har noe tilfelles på ønskelistene våre!! På min står det også UGGs.. Beste vinter og høstdyret man kan ha på føttene :) <3

Birgitte sa...

Forresten har jeg nesten komplett serie av bruka skåler (hvit og sølv), og en deilig søt liten hvit IPAD <3 Kjøpte den forrige uke :D

Cecilie Amabel sa...

Ja, det er no litt kjekt å bli voksen!! :-D

Hehe, det er helt sant, Birgitte. Jeg kjøpte Popcorn skålen på jobben igår i hvit og sølv! Og iPaden skal jeg jammen fikse meg etter bursdagen! :-D