tirsdag 13. september 2011

FORGETTING

Herregud, jeg må komme inn i en blogg-rutine. I keep forgetting..

Nå har skolen begynt igjen for fult, og det er jammen ikke bare bare å være student ASS. Forelesninger, temaoppgaver, deadlines - i tillegg til ca hundre timer jobb i måneden også er det jo dette her med å ha et liv også da. HERRE! Men med skole, følger fadderuke - og vi hadde det helt fantastisk den uka der. Skulle vært fadder i evigheten jeg. No stress.

Nå i helga hadde vi Balubafest - og selvom jeg har sluttet på Baluba, stilte jeg i uniform for å hjelpe med kveldsvasken, før godgjengen gikk løs på vin og tequila. Jeg skulle sikkert vært sperret inne. Men whatevs, I´m still standing.

Superheltene pønsker på noe // Godjenter // Marianne og Sandra med ovnen jeg rev ned.. (Sorry, Marianne)

3 kommentarer:

marianne sa...

Elsker det. Gjør ingenting om ovnen ble revet ville ikke ha den der hehe

Christine sa...

Hehe, skal du forandre samfunnet med nye handyman rutiner? Litt alko så er arbeidet gjort!

Cecilie Amabel sa...

Null tull det, Christine! Jeg er alfa og omega!