søndag 27. november 2011

NO LONGER A TEENAGER

Da var også jeg blitt 20 år og voksen - tenke seg til!

Bursdagsfeiringen min ble fort en uke lang, med Twiday på selve dagen, middag på Sumo dagen etter, middag på Egon med all my girls på lørdagen og familiebesøk på søndagen med supergode kaker made by me. Man vet man er voksen når man baker sin egen bursdagskake! Kl 00.01 på bursdagen min offentliggjorde vi en supernyhet på facebook: Jeg skal bli mamma i mai! HAPPY TIMES! Dermed ble entreen inn i tjueårene heller rolig for min del.

Digitalt bursdagskort helt fra Indiana, USA og verdens beste søster.

Snö of Sweden øredobber og Bruka Sweets skål fra mor.

UGGs fra mor.

Nydelig blomsterbukett fra søte Miriam.

2 kommentarer:

Silje sa...

Awww er glad du hadde en fantastisk bursdag, kjære! Elsker deg!

Miriam sa...

Stor jente <3 Men må nok rette deg litt :P det er ikke en blomsterbukett! Det er en dekorasjon.. Heheh.. =D <3