torsdag 9. august 2012

FRANK & POPPY

Det blir en del shopping til småen these days. Her er siste fangst.

Vi har så masse klær til Noah, at jeg tok til fornuft og kjøpte disse i 9-12 mnd, så de passer til våren/sommeren. Da kan det shoppes med god samvittighet.

Jeg elsker leggings til Noah. De er lekker og ikke minst comfy for en liten kropp. Alle sa til meg at "de nesten kun går i strømpis og body de første månedene" - vi har aldri kledd guttungen i kun body og strømpis. Leggings gjør samme nytten, pluss han ser smashing ut (som om han ikke hadde vært verdens fineste selv i filler) - you get the point, det er gøy å kle opp de små!

Disse er fra Frank & Poppy, og jeg forelsket meg totalt i stjernene. Og traktorene. På tilbud nå!!

1 kommentar:

michelle sa...

Her bodde han nærmest i body/strømpik/leggings i starten. Klær i de minste størrelsene er jo så kjedelige og uten farger føles det som, ihvertfall der jeg har leitet. I tillegg..hva i all verden er vits med hette på en genser til en baby som ligger for det meste av dagen?`Merket irritasjonen ganske fort da den alltid måtte rettes på :-p