onsdag 8. august 2012

LET´S TRY THIS AGAIN

Siden 2008 har jeg vært av og på med bloggingen. De første årene var jeg veldig flink å blogge regelmessig, men med tiden har det vært mye frem og tilbake. Vi prøver igjen!

Denne gang blir det annerledes. Nå er jeg blitt mamma. Det betyr ikke at dette blir en ren mammablogg, men siden jeg er hjemme med småen hver dag i 8 måneder til, blir det nok mye mammaprat her også. Vi kan jo f eks begynne med å presentere guttungen.

Vakre Noah ble født 14. juni 2012, 8 dager på overtid (snakk om å drøye an med å ankomme verden). Han var den gang en perfekt liten pode på 3400gr og 49cm, mens nå er guttungen bikket 5 kg og det er med tungt hjerte jeg pakker vekk klær i både str 50 og 56!

Livet som mamma er fantastisk! Noah er verdens beste baby, og sover hele natten, som oftest fra 23 til 7, får mat og sover videre. Vi står f eks aldri opp før 11. Vi har allerede rukket å vært på 3 babytreff, hvor vi storkoser oss med andre mammaer og jevnaldrede småtasser. Ellers farter vi rundt og er masse på besøk hos alle besteforeldrene, har venner på besøk og koser oss med hverdagen. Vi ligger altså ikke på latsiden.


2 kommentarer:

Merete Mellingen sa...

Kooselig å være mamma på heltid <3
Nyyt tiden, det går så altfor fort...
Merker du sikkert når du nå allerede har begynt å pakke ned klær...
Uansett godt de vokser seg litt større.
Noah er bare helt perfekt <3
Koos deg med barselgruppa!

Klemmis

michelle sa...

Ja satser på at det blir bra, så får vi starte med dette og så får vi se hva mitt neste prosjekt blir :-)) Tanken er jo å bytte ut tv-benken i noe hvitt, og kommoden ved siden av skal bort slik at det blir hyller hele veien ned. Og etter det får vi gradvis ta å gjøre om stilen her i huset :-DD

And your back!