onsdag 30. juli 2008

Cala d'Or 2008

Meg, mamma og Peter reiste med to venninner av mamma nedover til de varmere strøk, mer presis; Cala d'Or, Mallorca. Ferien var helt herlig; bare slappe av, bli litt brun, bade og shoppe. Helt supert! Skulle ønske vi var der i 2 uker!! Jeg fikk heldigvis littegrann farge, mens Peter ble til en skikkelig brownie. :-) Tro det eller ei, men jeg kjøpte ikke ETT klesplagg! Så kresen jeg er blitt da.. 8-) Derimot kjøpte jeg 5 par sko, 2 vesker, og litt nødvendig accessories. :-) Så det sa jeg meg fornøyd med. Hvertfall til jeg kom hjem å fant ut at jeg hadde fått lønning. :-) Da ble det litt mer tøy på meg likevel. :-*
Jeg har lagt ut litt bilder fra turen til de interesserte, dog; bildene ble ikke alltid like vellykket. Jeg har jo ennå ikke fått fingen ut for å kjøpe nytt kamera etter det gamle ble stjålet... Men nå på august lønningen har jeg bestemt meg for å "investere" i et noenlunde bra kamera! Har tenkt litt på det til Canon som de så fint kaller for Exilim. Noen som har noen gode/dårlige erfaringer med dette kameraet? :-) Litt updates etter jeg kom hjem til Syden-Norge; Jeg har kjøpt meg Jan Thomas boken - endelig! Leste hele boken på en dag på jobb. Det sier vel det meste om hvor mye det er å gjøre på et kjøkkensenter om sommeren... Anyways, boken er
FULL i gode tips om hårstyling, make up og garderobe, så jeg håper på å kunne få prøvd ut noen av dem fremover! Nå vil jeg også oppfordre alle til å gå på Gina Tricot å shoppe til du stuper! De har super-masse tilbud her om dagen!! :-D Gjett om jeg koste meg der forleden? Fant en fantastisk hvit high-waist shorts til bare 100,- Storfornøyd med det kjøpet!
Nå er det jaggu ikke lenge til skolen begynner igjen.. Nå skal jeg først jobbe hver dag i 2 uker på De
signa, så er det vel en uke ferie til å lade opp til skolestart. Må jo hamstre nye klær til "den store dagen". Dumme meg klarte jo selvfølgelig å
søke Årstad på førstevalg fordi jeg var sur på læreren min, men har byttet valget, så håper veldig at jeg kommer inn på Tertnes igjen altså!! Stortrives der ute. :-) Men, dette året har jo Miriam presert å få tittelen SVIKER NUMMER ÈN, ved å flytte til fuckings Hardanger for å gå på Gartnerskole. Misforstå meg feil, hun skal bli blomsterdekoratør. :-) Og kan dere tenke dere hvor dårlig opplegg det er for den linjen? Det er DEN ENESTE skolen i Hordaland med Blomsterdekoratør-linjen. Hvertfall den nærmeste Bergen. Syntes det er helt latterlig. Tenk deg at den dagen noen kommer å stjeler bestevenninnen din, så er det kommunen sin feil!

Nå får jeg komme meg i seng! Opp tidlig imorgen for å jobbe litt. :-)
Love C.

1 kommentar:

Anonym sa...

Well its nice.


college loan