tirsdag 15. juli 2008

Tirsdag - 4 dager igjen!!

Idag er det bare 4 dager igjen til jeg reiser. :-D Gleder meg sinnsykt masse. :-) Ser spesielt frem til å bli brun og å shoppe. :-) Satser på å finne et stooort shoppingsenter med masse fine sko, vesker, kjoler, klær, alt muulig!!
Idag har jeg vært i byen på inntakskontoret for å ordne søknaden min til 2. inntaket. Jeg søkte Årstad til 1. valg, noe som var en stoor tabbe!! Men nå har jeg ordnet den, så forhåpentligvis kommer jeg inn på Tertnes til neste år også. Håper virkelig det, for jeg trives veldig godt der. :-) Etter det var ordnet gikk jeg litt på Bystasjonen mens jeg ventet på bussen hjem, så jeg kjøpte en shorts på Vero Moda, også måtte jeg bytte buss på Vestkanten, så da fikk jeg anlending til å snike litt på H&M sine super tilbud. De har masse fint på 50 - og 70%, anbefales å gå der å snike litt!! Jeg fant en strandbag og et par solbriller, som tilsammen kostet 50 kroner. Passet meg midt i blinken nå som jeg er blakk så det juler etter. :-) Nå har Peter å jeg spist Wok sammen med mamma, og nå skal vi snart ut til han, også skal jeg overnatte, for imorgen skal jeg på jobb fra klokken 10 -18, og skal deretter være med Christine. :-) Det gleder jeg meg veldig til.
Ha en forsatt fin dag. ;-D
--Cec

1 kommentar:

Christine sa...

Ha en flott tur min kjære :-* Håper dere koser dere :-)