søndag 17. august 2008

Back to school

Nå er det èn dag til skolen begynner igjen. Jeg skal som ifjor gå på Tertnes vgs, men dette året, uten min Miriam. :-( Har tatt inn noen bilder av klær fra Gina tricot, egentlig bare fordi jeg elsker den butikken, og det meste som finnes der inne. har også tatt inspo fra Birgitten sin blogg (se min "besøk også" liste), og laget en liten liste over mål og oppturer i forbindelse med skolestart:

Mål
- Spise sunt.
- Gå turer og trene.
- Konsentrere meg om fag.
- Være snill med læreren. :-)
- Rekke bussen.
- FEIRE HVER HELG!

Positive ting med skolestart
- Mer sosial på nordsiden av Bergen. :-)
- Får døgnrytmen tilbake.
- Litt mindre kebab......
- Et skritt nærmere høstferien.
- Vi får forhåpentligvis skoleball dette året.
- Vi får stipend igjen. (Lettjente peng!!:-D)
- "Snart" jul.
- Biblioteket blir tatt i bruk igjen. (Desverre av en/to person mindre enn før..)
- Skolestart = KUN 3 MÅNEDER TIL MIN BURSDAG! :-D

Negativ-liste er unødvendig. Hadde vel blitt et litt for langt innlegg. :-)

Hva er deres mål og positive sider med skolestart?

1 kommentar:

Birgitte Isabelle sa...

hey hey! føler meg nesten æret!:P
sånn bukse har jeg bestillt på hm på salg faktisk!heyhey!

snakkes på mandag:)
blir no litt kjekt ihvertfall!