torsdag 18. september 2008

ALLE BARNA

Idag hadde jeg ikke gym. Jeg er nemlig begynt å bli litt syk. Likevel måtte jeg på jobb idag, så jeg tenkte som så å spandere på meg en fritime på MÅFÅ! Og slik ble det. Hadde tenkt å se The Love Guru med Andreas på biblioteket, i og med at også han hadde fritime. Men vi ble "kastet ut" og endte opp i en korridor, og filmen funket ikke. Oppsummering: Ingen film, fritime for ikke'no. Men kjekt anyways.

Endelig hjemme etter en skoledag på 8 timer og jobb i 5 timer. Så nå er jeg relativt sliten, men ikke helt klar for sengen ennå. Begynner nemlig sent imorgen. :-) Idag hadde vi en time i klasserommet med "Alle barna" vitser.

Alle barna brukte kvasir, utenom Gogul, han søkte på Google.

Alle barna fikk INGEN damer, utenom Andreas - han få'kke fred ass!

Alle barna likte damen sin på rygg, utenom Erik Andre, han likte mannfolk på kne.

Alle barna hadde fått seg dame, utenom Marius, han hadde fått luremus.

Alle barna likte Ketchup song, utenom Daniela, hun likte Makarena.

Og ca 100 stk til, alvorlig. Men de er veldig grov, avslørende og noen glemt. (Og ja, jeg slenger drit i form av "Alle barna" vitser.)

Love C.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så slem du er!!:P
Det avr ikke sånn vitsen var om erik!...

dani

Cecilie Amabel sa...

Jeg re-edited it a little. :-)

Cecilie Amabel sa...

Jeg re-edited it a little. :-)