tirsdag 16. september 2008

Snus

En lidenskap for alle og enhver. Eller hva? Før syntes jeg alle jeg kjente røykte, men nå syns jeg at alle jeg kjenner snuser. Helsedepartementet oppfordrer alle som røyker til å heller begynne å snuse. Og jeg må si meg enig der, i og med at det er ca 100 grunner for det. (Utenom det at du kan få bukspyttkjertel -og tannkjøttkreft av å snuse, men du kan jo også da få 10 andre typer kreft av røyk.) Det er jo ganske artig at det finnes en million forskjellige typer snus. Og nabolandet står bak det hele. Og en ting jeg må legge til er at Norden-landene er de smarteste i verden som markedsfører denne flotte tobakken. Når jeg var i syden ble jeg baksnakket av engelskmenn fordi jeg fyrte i en snus. (Som om jeg ikke skjønner engelsk.) Og jeg fikk forresten med meg at mannfolket kalte meg svensk. Heia Sverige!!





Snuser du? Og hva er den beste snusen?


PERSONLIG FAVORITT. <3

11 kommentarer:

Unknown sa...

Off off off! Snusing kan se OK ut på gutter, men unnskyld meg Cecilie - det ser helt forferdelig ut på jenter!!!!! :-| Glad jeg er en av de få fornuftige på dette området :-)

Christine sa...

Som du vet, er jeg trofast med Skrufen. Men nå har jeg bestemt meg for å dumpe han. Planen er i morgen egentlig. Men om det ikke funker, har jeg det som nyttprsforsett til neste år :-D

Anonym sa...

Snus er ikke fint på jenter!
Da er det nesten bedre med en røyk.

Anonym sa...

Skruf løs er favoritten, men gidd ikke stresse med å pakke. + at jeg blir skitten under neilene. Så det går mest i skruf portion;D

Birgitte Isabelle sa...

glemt rød lakk som du vil at jeg skal kalle det så fint!
det er min favoritt! uten tvil!:P Ho ho!

Cecilie Amabel sa...

Haha. Dumminger som sier det er stygt, og det er absolutt ikke bedre med røyk. Jeg takker heller ja til snusleppe enn å lukte fælt, takk. :-) Og Birgitte; Jeg vet du elsker RL, Birgitten. Du svimer jo av..... bokstavlig talt. :-D

Cecilie Amabel sa...

Og lykke til, Christine. Ikke prøv å si du er trofast, når du planlegger å legge Skrufen på hyllen. Jeg slutter den dagen jeg blir knocked up. :-)

Merete Cecilie sa...

Vi har samme favoritt, Cecilie ;)
Og jo, snus på jenter er TURN ON.

Cecilie Amabel sa...

DU ER GUD!! HERLIG!!! :-D

Kamilla sa...

General løs er desidert best=)

Anonym sa...

Scruf sterk portion er desidert det beste ;) Men røyk er enda bedre =)