søndag 28. september 2008

Dagen derpå.

Søndagsmorgen/formiddag. Alt gikk ganske greit igår, var hjemme ganske tidlig. Alt gikk fint på festen også, ingen intriger, bare gamle fjes og masse gøy. Takk for Irish coffee, Stian. :-) Og takk for smoothie, Christine. :-)

Typen til Charlotte hentet oss litt over 12 (?), og vi ble hentet igjen av en Ruben Hansen på Esso, etter at jeg hadde kjøpt meg mat: En osteroller med 1 kg ketchup og hotdog-dressing. Jeg ble med opp til Christine og ventet med hun til hun ble hentet av Ruben, for ja; hun skulle tilbake til ByLAN! Også lagde hun smoothie til meg, og la Snickers i vesken min som jeg ble veldig glad for imorges!

Idag blir Pappa 40 år. Gratulerer med the big 4-0, pappa. :-) Og meg og Peter skal i besøk idag. Så nå må jeg gå å mekke kort til pappa, før jeg må ordne meg til besøket. :-) Forresten; deilig med søndagsfri idag. Dette kan jeg leve med!!
Bursdagsbarnet med sin elskede.
Gamle-fetter Mekonnen og meg.
Christine og meg.
Hva skal dere idag?

3 kommentarer:

Birgitte Isabelle sa...

-Rydde huset
-støvsuge
-tegne ferdig arbeidsrommet
-vaske klær
-pakke
-lage middag

konlusjon;jeg er blitt husmor!
MEN jeg ser film med miriam nå=)

Cecilie Amabel sa...

Herlig, Birgitte. :-) Jeg har vært i besøk og sett kamp, de flaktveit vant 28-1. SUPERT!! God tur imorgen, min red-friend. <3 Håper du får en fortreffelig tur, og jeg skal ta en pils for deg på hytten. :-) Suss suss suss

Naadja sa...

Var veldig kjekt på festen ja :-) Skulle bare mangle, har altfor masse ;-)