søndag 28. september 2008

Søndagsaften

Nå har jeg vært i besøk hos min kjære far, og sett litt av Flaktveitkampen mot Fedje, hvor Flaktveit vant lekent 28 - 1. Herlig. :-D Litt bilder fra kampen følger med, og en gledelig nyhet om at surfthechannel.com IKKE skal legges ned. Året er reddet. Er herlig å sitte inne med dataTV når høsten kommer med regnværet. Imorgen skal jeg jobbe fra 16 - 20.30, men skal se om jeg får slengt inn ennå et usaklig innlegg før den tid. :-) Ha en forsatt fin søndagskveld alle sammen.
Og god tur til Birgitte som reiser til Oslo imorgen. :-*Min kjære på kamp.
Og litt dokumentering av dagens lekestue!

9 kommentarer:

Birgitte Isabelle sa...

haha!tusen takk! herlig!:D
du er så søt!:D <3

Cecilie Amabel sa...

Haha, god tur. :-D

Michell :) sa...

Kjenner du Birgitte? :O
Hun Gikk Jeg På BarneSkole Med ;P
Hehe.. OG Fedje Burde Ha Vunnet Kampen !;)

Cecilie Amabel sa...

Jeg går i klasse med Birgitte. :-) Andre året nå. Hvor gikk du på barneskole da? Fedje er dødsdårlig, sier litt når vi vant 28 - 1. :-D

Birgitte Isabelle sa...

what! michell!?!?!?:O
døøøøøds lengesiden jo!!

Michell :) sa...

Såpass. Så Kos. Hun Er Så Sjønn!
Jeg Gikk Ett År På Haukedalen BarneSkole Jeg, Og Gikk i Klasse Med Birgitte Da :) Hehe, Ja De Er Dårlig! Men Jeg Er Jo Fra Fedje, Så De Skulle Ha Vunnet ;) Hehe..

Jaa, Det er Døds Lenge Siden!
Du Er Så Sjønn Birgitte <3

Cecilie Amabel sa...

Hallo? Birgitte? Hvordan har vi aldri visst om en felles venn? Meg og Michell goes way back til 8. klasse. :-P

Michell :) sa...

Hehe.. Det er Sant.
Har så mange minner med deg Sissi<3
Hehe :) Back In The Day's ;D

Michell :) sa...

Hehe.. Det er Sant.
Har så mange minner med deg Sissi<3
Hehe :) Back In The Day's ;D