tirsdag 30. september 2008

"Dagen før dagen"

Hytteturen nærmer seg med stormskritt, idag er det allerede tirsdag. Jeg har vært så flink å skrevet handle- og huskeliste, så jeg er sikker på at ingenting blir glemt. :-) Hadde ikke vært så kjekt å komme opp der uten sengetøy. Idag skal jeg handle inn til turen, og mamma må vaske mine koseklær. Planen er at på torsdag har vi "felles middag"; Taco. Onsdag og fredag er planen min å spise TV-dinners fra Toro. Sjansen er liten for at jeg er i stand til å stå på kjøkkenet med full tålmodighet. Så jeg tar med en med Pasta og en med Tandoori chicken.

Nå skal jeg slappe av frem til jeg skal hjemover å handle. Det er kommet ny episode av Fruene som jeg så på Surf inatt, og ny episode av How I met your mother, som jeg så når Peter gikk imorges kl 07. Avhengighet.

5 kommentarer:

Helene sa...

Det var bra du nevnte sengetøy, for det hadde jeg glemt å føre ned på lappen! :-D

Helene sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Cecilie Amabel sa...

Cecilie til unnsetning. Heldig for deg at du leser min blogg. Haha. :-D

Unknown sa...

Whææh, jeg hadde glemt det også!!

Cecilie Amabel sa...

Haha, gullhår!!