tirsdag 30. september 2008

Høstharmoni i min stue

Nå sitter jeg godt plantet under dynen i sofaen min med en solrik og laptop. Stearinlys og røkelse er på plass. Jeg kjenner høsten er kommet for å bli - frem til vinteren står på trappen. Jeg tok litt bilder av min "harmoniske" stue, for ja; jeg syns faktisk den er ganske harmonisk nå. Her har jeg letet og funnet, mikset og trikset.
Enden av min TV-benk. Legg merke til lykten fra Anna Berg; 25 ,- på Rimi! Hvilket kupp!
Den som leter skal finne, det er sikkert og visst. Fra Tonga bar i San Fransisco. 20 ,- på Fretex.
Detalj: Gel drops fra Styvis Handleri. En krukke for under 50-lappen.
Buddha hode fra Kremmerhuset; 259 ,-
Denne afrika-inspirerte damen fant jeg på Fretex for 50 ,- Hun går nå under navnet El-Grete.Mitt rote-fat fra IKEA. Fylt med skjell og diverse skrot. Legg merke til Buddha-hodet som startet min Buddha-fetisj. Dette fant vi utenfor Tertnes.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den stuen kunne jeg godt hatt også.. Så harmonisk ut, ja..

Cecilie Amabel sa...

Stearinlys og fretex er det som skal til. :-)

Cecilie Amabel sa...

Stearinlys og fretex er det som skal til. :-)