onsdag 1. oktober 2008

Min tirsdag

Idag våknet jeg i 12-tiden og hadde min ferierutine med litt data på sengen før jeg står opp. Når jeg omsider kom meg opp var Jude (broren til Peter) kommet på besøk, så jeg spiste havregrøt med søskenflokken i stuen. Før jeg ble kastet vekk fordi jeg var barfot. Jeg var så snill at jeg ryddet rommet til Peter til han kom hjem, men han hadde ikke hatt en grei dag, så han var likegyldig. Han hadde nemlig kuttet seg i fingen OG kjørt litt i en bil på vei hjem. Men ingen skade, heldigvis.

Meg og Peter gikk å handlet godsaker to the trip, før jeg kom meg hjemover for å handle mat og diverse til turen med mor. Jeg kjøpte forresten strømpebukse i ull fra Pierre Robert på Rema 1000. Heldige meg. Kommer bilde av dette deilige "vinterplagget" imorgen. Og endelig har Christine arvet hyllen min, og vi har bært den bort, og installert den. :-) Nå ligger jeg på sofaen igjen, og tenker på hva jeg skal pakke med meg. Og ja, jeg tenker koffert til en "helgetur"! Overdriver jeg? (Må jo ha mat, drikke, klær, sengetøy osv osv..) Nå skal jeg brenne cd'er til turen. GOD NATT!

Ting jeg må gjøre imorgen:
- Hente pakke på posten
- Pakke
- HUSKE PLAYSTATION OG SINGSTAR
- Kjøpe garn, drink mix og battery

Ingen kommentarer: