tirsdag 23. september 2008

Herlig.

Idag var det en herlig kø hele motorveien til damsgårdstunnelen. Så jeg ble litt sen til skolen, men pytt pytt. Igår jobbet jeg i 5 timer etter en 8 timer lang skoledag, ergo; null blogging. Men igår benyttet jeg anledningen til å ta meg to fritimer på slutten av dagen, så meg og Birgitte gikk å kjøpte SOLRIK, og hentet mobilen hennes, og jeg lurte til meg en kaffe på Expert sin service avdeling. Jeg kjøpte også litt nytt undertøy til undertøyskuffen (som jeg ikke har. Se eldre innlegg, Peter har stjelt min kommode), så nå må jeg få fingen ut å kjøpe en skuff til mitt nye hotte undertøy.

Idag etter skolen tok meg og Birgitte igjen turen på senteret, så jeg kunne se på mer undertøy, men den gang ei. Mitt etterlengtede sett er ikke kommet inn ennå. Så jeg måtte vente, og "trøstet" meg med en svart cardigan. Vi handlet litt, for Birgitte er home alone, også gikk vi hver for oss. Jeg kjøpte sticks og nugatti, som fungerer som den røde pakken med sticks og sjokolade dip på Europris. KJEMPE SNACK!! :-D Nå har meg og Peter handlet og er klar for middag; Meksikansk gryte. :-*



Hvilken snack er dere glad i??

1 kommentar:

Birgitte Isabelle sa...

sticks og nugatti,sjokolade fondue
..kommer sikkert på fler når jeg gjør leksene våre!:Phihi!:)