søndag 21. september 2008

Jobbsøndag.


Søndagsjobbing, eller helgejobbing generelt, er ikke min favorittgreie, men er alltid veldig fornøyd når jeg er ferdig med mine 8-9 timer på jobb. For de som ikke har fått det med seg så jobber jeg på Baluba, som er et lekeland i Åsane. Her tilbringer jeg hver mandag ettermiddag, og av og til i helger også. Idag har jeg altså jobbet 9 timer, og nå sitter jeg hjemme hos Peter å venter på han. Jeg ville på kino idag, men klokken er jo blitt ni allerede, så det blir vel en videre slapp søndag.
Har dere noen "søndagsrutiner"?

10 kommentarer:

Camilla Didriksen sa...

Mine søndagsrutiner er å sove til enten 12-13, stå opp, se på morsomme serier sammen med kjæresten, gjøre litt lekser, og bare slaske :) Rett og slett!

Christine sa...

Hadde søndagene mine vært som idag hadde de vært ganske ok :-) Har vært på badeland og bowling. Ville på kino jeg også, men Ruben hadde besøk av noen kompisser. Hadde folk her inne da, men de spise bare snopet mitt :-)

Cecilie Amabel sa...

Søndagsrutiner er ganske greit ja. Trodde ikke du likte bowling jeg?.. hmpff..

Birgitte Isabelle sa...

har ikke du sluttet ENDA???:O

Unknown sa...

De trenger vel ikke flere folk på Baluba? Trenger en gøy jobb :-D

Cecilie Amabel sa...

Haha, vet ikke hva vi trenger. Har nettopp fått 4 nye. Men kan følge med liksom. :-P

Cecilie Amabel sa...

Nei, det har jeg ikke, kjære Birgitte. :-P

Karoline sa...

Mine søndagsrutiner er at jeg MÅ sove lenge, og jeg MÅ gå tur.!

Janne Natalie sa...

Sove lenge, spise junk, se tv serier, gå uten sminke og med håret i en tutt oppå hodet^^

Søndagen er den ultimate sløve dag.

Cecilie Amabel sa...

Herlige rutiner på dere. Uheldigvis for meg har det seg slik at baluba har åpent hver søndag. Men ellers hadde min rutine vært som før; sove lenge, våkne til FULL HOUSE og alle negerseriene på TVnorge, og alltid kino. <3 herlig!!!