lørdag 20. september 2008

Hva drømte du?!

Det har seg nemlig slik at jeg har en relativ feit bok med navn: 10 000 drømmetydninger. Hver dag jeg våkner (når jeg er hjemme riktignok) leser jeg i boken min for "tyde drømmen min". Men det er ikke alltid tydningene er like fin.. Men likevel syntes jeg det er veldig gøy å se hva drømmene mine betyr. Ikke alle drømmer har en mening, ca 60% av mine drømmer går utpå teite ting som at jeg kjøper meg en gammel bil og ikke klarer å svinge osv.

Drømmer deles som oftest inn i to "kategorier": Ting du drømmer om, eller ting du frykter. Uvesentlige smådrømmer er vanskelig å tyde. Men nå gir jeg dere sjansen, kjære lesere.
Til deg som ikke har en drømmetydningsbok, er det bare å skrive igjen din drøm som kommentar, og jeg skal ta meg tiden til å tyde din drøm. :-) Om drømmen er personlig, kan du vær så god fremstå som anonym. :-)
Denne uken har jeg også gått til innkjøp av en superfresh chino fra Cubus.
Og min kjære Peter har stukket av med kommoden min, så sengen min ser altså slik ut. HERLIG! :-)

8 kommentarer:

Birgitte Isabelle sa...

O!den prøvde jeg! :D men så helt skutt ut på meg!:P
fikk plutselig mms`en din på nett nå;) NICE!!:D <3

Cecilie Amabel sa...

Well, its working for me. Haha, veldig god å gå i. :-) Jeg har funnet fine chinos på bik bok og fler på cubus også. :-)

Christine sa...

Greit, jeg utnytter anledningen. JEG DRØMTE at jeg ble fanget på vestkanten av noen monstre. De drepte mesteparten av folkene, og jeg var faktisk den eneste jenten som fikk leve. Så jeg ble plassert i sparebanken vest med alle ungene som jeg måtte passe på. Og vi kunne ikke komme oss fri. Så min kjære, hva betyr dette?

Unknown sa...

Jeg drømte ofte før at jeg ble stukket med en kniv i magen, men jeg kjente det så vidt - fikk bare et skrubbsår og ingen trodde på at jeg var blitt knivstukket. Alle rundt som så når det skjedde brydde seg ikke. Og det var som oftes ukjente mennesker som gjorde det, helt tilfeldige personer. Men èn gang gjorde Ove Andrè det :-O

Iselin sa...

Så kjekt. Jeg vil også tyde hva jeg drømmer :D

Cecilie Amabel sa...

Som sant sies christine, din drøm var tøff å tyde. men tøffingen meg, tydet den. med hjelp av min bok. din drøm er et tegn på påtatt sykelighet og nedslående omgivelser. En skuffelse er i vente. CHARLOTTE: din drøm varsler problemer i hjemmet og vanære kan følge.(look it up).
SORRY GUYS, drøm fint neste gang. :-)

Merete Cecilie sa...

jeg drømte i natt at en venninne kjørte skolebussen til skolen, og når jeg kom på skolen fikk jeg vite at en som jeg gikk på skole med i fjor var gravid. Kan du tyde den for meg? :-)

Cecilie Amabel sa...

Merete Cecilie: Din drøm var litt vrien, men den varsler om motgang for deg, og skandale og et ufint barn for den venninnen du drømte om.