lørdag 27. september 2008

Lørdagsmorgen



God morgen alle ihopa! :-) Klokken er snart 11, og jeg er veldig opplagt, mens Peter ligger forsatt å sover. I kveld skal jeg på fest til Maren, i forbindelse med hennes bursdag, 29. september. Men det blir kjekt, så jeg gleder meg. :-)





Igår etter jeg kom hjem fra frisøren, var jeg med Ina, Tina og Helene, før Peter kom. Meg og Peter leide film, men filmen var såå dårlig at vi slo den av å så Manshow isteden. :-) Nå jeg våken igjen, og er veldig usikker på håret mitt. Syns det ble veldig lyst, men det er vel mest en tilvenningssak. :-) Igår fikk jeg endelig bestilt min prøvepakke fra Everyday Minerals. Er litt mer styr når jeg selv ikke eier et visa kort.

Jeg så at mange hadde spurt på Ulrikke sin blogg hvor man finner prøvepakken. Den ligger under Makeup > Custom kits > Free sample makeup kit. Så må du bruke drag-and-drop funksjon for å finne 2 foundartions, 1 blush og 1 concealer. Herlig. :-) Nå ser jeg frem til å bare slappe av frem til ettermiddagen. :-)

Hva skal dere denne lørdagskvelden? :-)

5 kommentarer:

Unknown sa...

Jeg skal på samme festen som deg, og gleder meg! :-D

Cecilie Amabel sa...

Den er god, kjære Charlotte. ;-) Håper det blir en vellykket aften :-)

Michell :) sa...

Jeg Og Skal :)
Blir Kos <3

Christine sa...

Jeg også :-D

Kristine sa...

Mener du at den pakken der er helt free? Ingen sånne etterpå greier som kommer i posten som man må betale for ? :p

Flott blogg :)