fredag 26. september 2008

Vindunderprodukt!!!

Idag hos frisøren fikk jeg prøve et pudder for håret som gir sykt volum! Så jeg måtte kjøpe det til mitt superstritte, flate hår. Vidundermiddelet heter Osis - dust it. Du drysser litt i håret der hvor du vil ha volum, så styler du håret slik du vil ha det. Pudderet er i håret, så du kan dandere videre i en god stund etter pudderet er påført.

De som bruker dette pudderet er visst VELDIG fornøyd, og det er jeg også allerede. Skal se om jeg får lagt innpå før og etter -bilder av håret mitt med og uten dette produktet imorgen. Eneste "ulempe" er at håret kjennes ut som det har vært i saltvann, MEN det ser jo fantastisk ut. :-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åå, det vil jeg også ha:D

Unknown sa...

Tine på media bruker det, hun er super fornøyd! Men hun har kort hår også da :-)

Cecilie Amabel sa...

Ja, det funker sikkert ennå bedre på hun enn på meg, siden jeg har veldig langt hår. Men jeg liker det veldig godt. :-D

Anonym sa...

Enig.. Dette produktet er genialt :D Og er ganske enig i at det er litt irriterende at håret kjennes ut som om det har vært i saltvann..Men det kan vi vel ikke unngå, når pudderet skal gi saltvannseffekt :)