fredag 24. oktober 2008

Er det storm, så er det storm!

Igår regnet det non stop her i Bergen, noe jeg går utifra alle merket! Ikke nok med det, så blåste det såpass at alle paraplyer var dødsdømt! Heldigvis for meg ble svømmingen avlyst, så jeg hadde et ubrukt håndkle i vesken:Utstillingsoppgaven vår er endelig ferdig! Kommer bilde iløpet av dagen. :-) Idag skal vi bestille sydentur til neste sommer. Håper vi får bodd på St. Constantine, det hadde vært herlig. Gleder meg allerede til vi reiser. :-) Det er meg, Charlotte og Christine som skal ned å bestille, også skal vi bestille for Britt og Charlotte Svellingen i samme slengen. Igår var det også en hel del andre jenter som bestilte samme tur, så vi reiser med dem. :-) Idag er det også nattåpent på Åsane Senter, i forbindelse med Elleville dager; Norges største salg! Passet meg veldig fint at jeg får lønning idag. Håper jeg finner masse fint! :-)
Skal dere på nattåpent idag?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Maybe, Maybe not :-D

Cathrine Elisabeth Stockman sa...

søtt! :-D jeg liker bloggen din. Du underholder meg. Heia deg!

Cecilie Amabel sa...

Herligt! Heia deg og din musikkblogg. :-D