onsdag 22. oktober 2008

Postkassefyll

Idag har jeg endelig bestilt UGGs fra >GoJane.com, og chinos og ullstrømper fra H&M. Chinos fant jeg på H&M sin outlet til kun 129,-. Anbefales virkelig å ta en titt der, å holde seg oppdatert. Man finner alltid noe fint og superbillig. :-) Idag har Peter, Glany og jeg vært i Samnanger å sett på motorsykkel til Glany, så det ble jo litt av en kjøretur. Nå ser jeg på CSI, og er igrunn klar for sengen. Er supertrøtt, og må lade opp til svømming på morgenkvisten imorgen.

Jeg har også imidlertid vært innom ideen om å dra på drive-in kino på "Den store kinodagen", nemlig 1. november. Men så spørs det om det slår gjennom hos min kjære, i og med at filmen begynner klokken 21, og det er en lørdag.
Her er hvertfall det jeg har bestilt idag, og som snart skal fylle min postkasse:
Har dere "skjermshoppet" noe høst/vinterklær i år? Hvilke steder liker dere best?
Del gjerne erfaringer, og ikke minst nettadressen! :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg skal fortelle deg min største hemmelighet nå; Jeg skjermshopper HVER dag OVER ALT! Jeg går gjennom alt de har, legger det jeg vil ha i handlekurven, men vips, så krysser jeg ut siden, og slik foregår min skjermshopping!

Cecilie Amabel sa...

Du skjermshopper på lat altså? Luremus