mandag 20. oktober 2008

Girls night out og kino.

På lørdag var som kjent jeg ute å spiste med jentene. Det var meg, Christine M, Ina, Kjersti og Christine. Vi spiste deilig mat, og det ble selvsagt mye latter. Christine M og Kjersti gikk hjem tidlig (kjipinger), og vi satt igjen med dessert og kaffe. Senere kom Trine, og vi skulle egentlig på kino, men det ble ingenting av, så vi gikk på Sumo, og de med leg tok seg en pils (cider). :-) Så ja, det er vel på tide jeg anskaffer leg jeg også, så om du ligner på meg og er over 18, gi en lyd, for jeg er villig til å betale "the big bucks".

Søndagen var jeg på jobb i ni timer,og på kino med Peter, Henrikke, Daniel, Ida, Alonso, Dale og Remi (Eminem). Vi sa deUSYNLIGE, og den anbefales ikke!
Peter har fått ny jakke! Fin sant?
Meg og Peter før kino.

Ingen kommentarer: