tirsdag 21. oktober 2008

Min tirsdag

Idag er jeg supertakknemlig for at jeg har fri. Jeg har vært så utrolig trøtt idag, og vil egentlig bare sove. Men det får heller vente til i kveld, nå er det tv som gjelder. Jeg er bare nødt å legge ut bilder av Daniela og Charlotte sin utstilling! Dette har de laget av papp, tre, plexiglass, stoff osv. Det aller meste er rester, og fra skolen. !! Legg merke til peisen !! Cred til dere to!Så gjennomført!

Se dette superfreshe håndkleet jeg fikk av Christine!
Nå sitter jeg å ser på serien min og drikker hjemmelaget latte. Deilig!

Hva liker dere å gjøre på regnfulle høstdager?

4 kommentarer:

Birgitte Isabelle sa...

Du vet, navnet mitt er søvnig!:)

Cecilie Amabel sa...

Hehe. :-D

Anonym sa...

Oi, det var bra laget!

Jeg liker å se på TV, spesielt på tirsdager :-D

Anonym sa...

SYKT gjennomført! Lag en latte til meg også da, jeg vet ikke om jeg liker det. Jeg skulle ønske jeg likte å spille sims, men det blir nok tv-serier på datan og blogging. Mest soving da egentlig.