lørdag 25. oktober 2008

Nattåpent

Igår var det nattåpent i forbindelse med Elleville dager, og lønningsdag for meg, så selvsagt var jeg der, med cash money brennende i lommen. Tilbudene var til å ta og føle på! Igår lagde jeg også for øvrig kyllingfilet med bernaise saus til meg og min kjære, men når maten var ferdig oppdaget jeg til min forskrekkelse at jeg hadde glemt ris! Hvilken tabbe! Anyroad, her er noe av det jeg kjøpte på nattåpent:Nå er det lørdag formiddag, og jeg skal stelle meg, før jeg skal på brilleland å hente linser, kjøpe garn, å levere garnet hos tante så hun kan strikke dvergsokker og lue til meg. Hva lørdagskvelden har å bringe er ennå uvisst.
Hva skal dere denne lørdagen?

5 kommentarer:

Birgitte Isabelle sa...

klippe håret mitt, eller ikke klippe håret mitt, klippe, ikke klippe, klippe,ikke klippe?!?! jeg er mr.vinglepetter!

Cecilie Amabel sa...

KLIPP!!!

Birgitte Isabelle sa...

jada jada.. gjort det nÅ!!:D

Anonym sa...

hvor var det nattåpent? digget vesken!

Cecilie Amabel sa...

Nattåpent på utvalgte sentre, jeg var på Åsane Senter. :-)

Har du klippet deg, Birgitte?? DU HAR MED Å SENDE BILDE TIL MEG!!