søndag 26. oktober 2008

Søndagsmorgen

Klokken er halv 9 om morningen, og jeg har vært oppe siden klokken 7. Grunnen til dette er nettopp det at meg og Christine skulle bort å benytte oss av gratis sol så tidlig som mulig, for å kapre de to beste solariumene. Da vi ankommer Brun og Blid oppdager vi til vår forskrekkelse at gratis sol ikke er igang før klokken 10. Bomtur, men vi tok litt sol, og har tenkt oss bort igjen til klokken 10. :-)

Igår var jeg på Brilleland å hentet linsene mine, og på Vestkanten å kjøpte garn. Jeg tok på meg ansvaret å hekle luen selv, og nå er den snart ferdig. Bilde kommer. :-) Idag skal jeg for øvrig i bursdagsbesøk til min fetter som nett har fylt 2 år. :-) Også håper jeg som vanlig på kino senere. Har dere sett Fatso? Isåfall, var den like hysterisk morsom som jeg tror den er?
Jeg lovet også bilder av utstillingen vi har laget. Nr 1 er av Susanne og Nathalia, og Nr 2 av Birgitte og meg.

4 kommentarer:

Anonym sa...

PLIS, lær meg :-)

Anonym sa...

Jaja. Lue har du tid å lage. Men ingenting til Silje. Neeeeeeeinei!

Cecilie Amabel sa...

Hva skal du ha da? :-P

Cecilie Amabel sa...

Hva skal du ha da? :-P