mandag 3. november 2008

Mens vi venter..

Mens vi venter på at min blogg skal "lanseres" på iPublish, får jeg holde dere oppdatert her. Igår fullførte jeg kommoden, og vi var på kino å så Fatso. Fantastisk film! :-)
Før:
Etter:
Nå mangler jeg bare bilder, rammer og diverse dekor. Nå er det mandag, og vi har tatt klassebilde. Det er ikke lagt ut ennå, så i mellomtiden kan jeg underholde dere med det "fantastiske" portrettbildet vi tok for nesten to uker siden:
"Hva skjer med stort hode og gult hår?" - Det samme tenkte jeg! Nå skal vi rigge til i Vestlandshallen til Yrkeslabyrinten, også skal jeg på jobb. Satser på å få ordet iPublish blogg iløpet av denne uken. Ha en fin mandag alle sammen. :-)

7 kommentarer:

Ine Kristin sa...

så fin kommoden ble!
Jeg syntes portrettbildet ditt var kjempepent jeg :-)

Cecilie Amabel sa...

Takk for det. :-)

Cecilie Amabel sa...

Takk for det. :-)

Anonym sa...

Jeg dør av missunelse! -Ja, nå er jeg død.

Cecilie Amabel sa...

Hvorfor så misunnelse, my love? :-S

Cecilie Amabel sa...

Hvorfor så misunnelse, my love? :-S

MaleneB sa...

det var et fin portrettbilde det der da!!:)