tirsdag 4. november 2008

Kafèbesøk og jobb

Idag etter en tidlig avsluttet skoledag, dro Birgitte og jeg på Kaffekverna på Åsane senter å drakk kaffe før jeg skulle på jobb og hun skulle på grunnkurs. Iskaffen der er helt fantastisk og anbefales! Jeg var forresten såpass glamorøs at jeg kjøpte to sjokolade biter for 8 kr stykket. "Hvilken eksklusiv kvinne", tenkte Birgitte og samtlige forbipasserende. ;-) Etter kafèbesøk, dro jeg på Sprek og blid for å høre litt ang innmelding osv, og fant ut det at i midten av måneden, da begynner vi! Nå er det tid for å bli fit for fight! :-) Det var mandag, og som vanlig ventet en 5 timers arbeidsdag. Etter dette dro jeg selvsagt hjem for å se Ylvis møter veggen, etterfulgt av Sex and the city. Fabelaktig!Hva drikker dere helst på kafè? Mine favoritter er Iskaffe, Latte (med hasselnøtt og kanel), Mocca, og Cappuchino.

1 kommentar:

Birgitte Isabelle sa...

hvilken stil!!
vi e no litt søte!!:)