tirsdag 4. november 2008

Blond eller brunette?!

Fra jeg var liten har jeg vært jenta med det hvite håret. Helt til 7. klasse når jeg farget det brunt, noe som for øvrig kun varte i 3 måneder. Siden det var jeg blond frem til sommeren 06, og tilbakemeldingene på mitt mørkebrune hår var ikke de fineste komplimentene jeg har fått gjennom min tid for å si det sånn. Etterhvert som folk og fe vendte seg til meg som et tilskudd til brunettene, fikk jeg høre at jeg passet best med mørkt hår, da så jeg eldre ut, osv. Siden våren har jeg nå stripet håret tre ganger, og er blitt relativt blond igjen, kan en si. Så nå er spørsmålet; Hva passer meg best? Blond eller brunette? Burde jeg stripe det igjen eller farge det mørkt? (Ikke regn med at jeg gjør slik dere sier. Jeg er tross alt min egen herre!)

Per dags dato ser håret mitt slik ut:

Brunette:
Blondine:
Her får dere forventet resultat servert på sølfat! Hva er finest? Kommenter!

8 kommentarer:

Birgitte Isabelle sa...

behold det slik som det er!!:D

Anonym sa...

Syntes du kler alt jeg! Men enig i at du ser mer voksen ut med brunt hår... Jeg personlig er mest fan av brunt hår da :-)

Anonym sa...

Jeg syns det er finere med brunt, og er i samme fanclub som Charlotte!

Anonym sa...

Sånn du har nå :)

Irina sa...

Kanskje litt mørkere enn nå,Hva med noen "karamell" striper?=)Synes du kler relativt lyst hår best!

Ine Kristin sa...

syntes det er veldig fint slik du har det nå :- )
Men om du skulle bestemme deg for mørkt, du kler det også.

Anonym sa...

syns du kler det du har no best jeg :) men du hadde sikkert kledd mørkt hår også :)

Anonym sa...

slik som nå! eller helt blond... jeg søkte tilfedigvis på nettet, det å gå fra brunette til å bli blond igjen. har bare vært brunette i 3mnd nå... alle sier det er mye finere... men er naturlig ganske lys i håret, og har alltid hatt blondt hår... det er ikke bare bare dette her :P kan legge inn en kommentar på http://www.klikk.no/produkthjemmesider/vimenn/damer/article420612.ece og si hva du syns om lyse håret da? du kledde best lyst... hvorfor skal vi se voksen ut mens vi fortsatt er unge? ;)