onsdag 5. november 2008

Verdens vakreste kvinne

Er selvfølgelig Britney Spears! Siden "Hit me baby one more time" ble utgitt har hun vært mitt store Idol. På barneskolen var det Britney vs Shakira for meg og Christine. Jeg vil tro at jeg vant den, med tanke på at Shakira er mer eller mindre utgått?..

Britney Spears har vært gjennom utrolig masse, og er det noen man kan skylde på for at hun klikket, er det pressen. At det er mulig å være så uforskammet og hensynsløs, det er meg ubegripelig. Britney er endelig tilbake på beina, etter at faren hennes "tok fra henne myndigheten", noe som faktisk fungerte svært bra. Ser frem til nye gyllende tider for Britney Spears.

Det er ikke en sang fra Britney jeg ikke liker. Alle sangene tar meg med storm! Hva er dine favoritt sanger fra denne fantastiske kvinnen?

3 kommentarer:

Helene sa...

Har du sett filmen hun spiller i? Jeg elsker den. Crossroads tror jeg den heter.
"I'm not a girl, not yet a woman" er veldig fin :) Liker egentlig alle sangene hennes.

Hun har vært mitt idol siden forever liiizåååm ;)

Cecilie Amabel sa...

Ja, den filmen er såå søt. :-) Den er veldig fin. :-D Også "I was born to make you happy":-* Den er så nydelig!!

Anonym sa...

"I'm not a girl. Not yet a woman" er så fin! "Hit me baby one more time" er jo en klassiker. Jeg husker fremdeles de klistremerkene vi fikk av mamma! Jwg har den permen med de 800 Britneybildene dine. Bare kom og hent.

ritney og Jamie Lynn var idolene mine før ^^,