søndag 8. januar 2012

CHANGES

Alt har skjedd så fort. Nå skal livet som voksen snart begynne.

Om en ukes tid er tiden kommet for å flytte inn i vår nye leilighet. Da forlater jeg Slummen, og starter et nytt liv i "Sumpen". Etter å ha bodd her i 16 år, skal jeg kalle en ny leilighet for mitt hjem. Det er skremmende, men veldig, veldig gøy. Dette er vel det alle drømmer om? Å stå på egne ben? Det å bli voksen er ganske skummelt igrunn. Heldigvis er mamma forsatt i "umiddelbar" nærhet. :)

Idag har jeg begynt å organisere og pakke ned en del saker som skal få bli med på min reise ut i verden (les: den nye leiligheten 6km unna). Ting begynner å komme i orden, og det er for det meste klær som gjenstår å pakke ned. Ikke alt kan være med i det første lasset, noe må vi ta siden. Gleder meg vilt til å sette ting inn i kjøkkenskapene. How weird is that? Store barn - små gleder, sier jeg bare.


//weheartit

3 kommentarer:

S13 sa...

Ånei, sumpen :-(
Har en litt elsk-hat følelse for dette altså, for jeg liker virkelig UMIDDELBAR nærhet alà 3 dører bortenfor! MEN du kommer til å få det fantastisk :-D

Charlotte Fly sa...

Det er noe helt eget og fantastisk ved følelsen av å flytte til egen leilighet og stå på egne ben... Du med din lidenskap for interiør vil nok stortrives! :-D Ønsker dere lykke til med leilighet, bil, baby og hverandre! Jeg er fortsatt glad i deg Sissien <3

Cecilie Amabel sa...

Det blir litt av en forandring, etter 13 år i umiddelbar nærmet! Men du får komme masse på besøk til meg og bebis! :D

Ja, jeg gleder meg veldig til å komme i orden i den nye leiligheten - å ha noe eget å måtte holde styr på! :) SÅ kos å bli voksen. Hihi! Tusen takk for det, Charlotte!
Suss suss <3